مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-19سياسي

 تمام یگان های نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می برند


قدرت و توان بازدارندگی امروز نیروهای مسلح بیش از هر زمانی است و تمام یگان های نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمدباقری صبح چهارشنبه در بازدید از نقطه صفر مرزی شهرستان پلدشت ضمن قدردانی از زحمات مرزبانان از دفاع از حریم کشور، تأکید کرد: تلاش مرزبانان در دفاع از مرزها قابل ستایش و ستودنی است و امنیت پایدار مرزی را مدیون رشادت های این عزیزان در مرزها هستیم.

سرلشکر باقری هدف از این بازدید را بررسی آخرین وضعیت پدافند غیرعامل در مرز مشترک ایران و آذربایجان عنوان کرد و افزود: قدرت و توان بازدارندگی امروز نیروهای مسلح بیش از هر زمانی است و تمام یگان های نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می برند.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش نیز در بازدید اظهار کرد: این برنامه یکی از بازدیدهای دوره ای ریاست ستاد کل است که معمولاً برای ارزیابی توان و آمادگی رزمی و نحوه تعامل نیروهای لشکری و کشوری به صورت دوره ای صورت می گیرد.

فرمانده کل ارتش افزود: خوشبختانه در بازدیدی که از یکان های زمینی، پدافند و هوایی انجام دادند، انگیزه، روحیه و آمادگی رزمندگان آجا موجب سربلندی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تمام یگان های نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می برند

 تمام یگان های نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می برند